HNI.CZ – ZDROJE


ZÁSADY VÝBĚRU: INFORMACE PŘEDEVŠÍM! NEJVĚTŠÍ CHYBA JE NEVYUŽITÍ MOŽNOSTÍ! VŠE VARIABILNÍ JEN FLEXIBILNĚ! I PRAVDĚPODOBNÉ HRANICE JISTOT, BÝVAJÍ VYUŽITELNÉ. JE NUTNÉ, LÉPE ZÍSKÁVAT, SHROMAŽĎOVAT A ANALYZOVAT INFORMACE, POTŘEBNÉ I PRO RYCHLÉ LEPŠÍ ROZHODOVÁNÍ.

WORD PRESS ZDE dává už plus pět knih, 55 000 vzorů, zásad i grifů, autor i tutor RAY FOX : 1/ SÍLA VÍRY – ISBN 978-80-7568-028-0, plus 2/ STYL ZISK – ISBN 978-80-7568-029-7, plus 3/ TABU RASA – ISBN 978-80-7568-030-3 plus 4/ VĚDĚT JAK – ISBN 978-80-7568-292-5, plus 5/ STOP ILUZI – ISBN 978-80-7568-471-4. PLUS:

1/ KDO DOSTÁVÁ CO A PROČ, nové ekonomické směry, návrhy trhů plus párování vhodných kontaktů tzv. matchmaking. Alvin E. Roth Nobelova cena za ekonomiku. ISBN 978-80-7252-646-8, PRÁH

2/ LIDSKÉ JEDNÁNÍ, pojednání o ekonomii. /unikátní spekulace a meze možného/. Ludwig von Misses, ISBN 978-80-86389-61-5, GRADA.

3/ NOVÉ ZBRANĚ VLIVU, psychologie přesvědčování, online svět. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-181-8, Jan Melvil.

4/ ŠUM, chyby lidského úsudku. Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Gass R.Sunstein ISBN 978-80-7555-148-1, Jan Melvil.

5/ MANIPULATIVNÍ RÉTORIKA, – nejlepší manipulativní triky a techniky. Wladislav Jachtchenko ISBN 978-80-271-2205-9, Golmann Verlag.

6/ PŘED-SVĚDČOVÁNÍ, revoluční způsob jak ovlivnit i přesvědčit. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-014-9, Goldmann Verlag.

7/ ZAKÁZANÁ RÉTORIKA, 30 manipulativních technik a už nový výběr. Gloria Beck, ISBN 978-80-247-1743-2, GRADA.

8/ POKROK BEZ POVOLENÍ, jak i sdílená ekonomika, crowdfunding a kryptoměny, změnily svět. Robert Chovanculiak, ISBN 978-80-271-1755-0, GRADA.

9/ SOCIÁLNĚ ÚSPĚŠNÍ PSYCHOPATI, anebo vzpoura deprivantů 1996-2020. Autor František Koukolík, ISBN 978-80-7492-473-6, GALÉN.

10/ SOCIÁLNÍ ANDRAGOGIKA, andragogika i v procesu socializace lidí. Jan Barták, Milan Demjanenko, ISBN 978-80-247-3997-7, GRADA.

11/ BOHATSTVÍ NÁRODŮ, – pojednání, podstata a původ. Adam Smith, ISBN 978-80-86389-60-8, GRADA.

12/ TAO WARRENA BUFFETTA, zkušenosti miliardáře, které vám pomohou. Marry Buffett, David Clarc /Buffettologie/. ISBN 978-80-7349-101-7. PRAGMA.

13/ CHYBY, KTERÉ NÁS STOJÍ PENÍZE, aneb jak si uchránit peněženku. Winard von Petersdorff, Patrick Bernau, ISBN 978-80-249-2882-1, IKAR.

14/ VŠICHNI LŽOU, kdo opravdu jsme, internet i algoritmy. Kniha roku Economist. Seth Stephens Davidowitz, ISBN 978-80-7577-787-4, HOST.

15/ MOC VERSUS SÍLA, skrytí činitelé, lidské chování. David R. Hawkins, M.D.Ph.D. Arizona, ISBN 978-80-7549-509-9, PRAGMA.

16/ PSYCHOLOG PENĚZ, nadčasové poznatky, dnes International financ bestseller, Morgan Housel, ISBN 978-80-8250-019-9, AURORA 2022.

17/ JAKO BLESK, vzpoura na Wall Street, jak obrat i velké hráče, od Michael Lewis, ISBN 978-80-7363-683-8, DOKOŘÁN.

18/ HLUBOKÁ PRÁCE, pravidla – soustředěný úspěch. -Cal Newport, Angl. originál, ISBN 978-80-7555-008-8, Jan Melvil publishing.

19/ NIKDY NEDĚLEJ KOMPROMIS, aneb Vyjednávej tak, jako by ti šlo o život. Chris Voss a Tah Raz, ISBN 978-80-7555-002-6. Jan Melvil.

20/ PENÍZE, JAKOU MAJÍ CENU? Andreas Červenka, švédský ekonom a také držitel prestižních cen. ISBN 978-80-7252-504-1, PRÁH.

21/ VÁŠ ČAS JE NEKONEČNÝ /Fabien Olicard/Paris 2019/ISBN 978-80-242-7120-0 EUROMEDIA.

22/ DRUHÁ KŘIVKA/Charles Handy/ISBN 978-80-7261-401-1/Knihovna světového managementu 2015/.

23/ ZROZENI TVOŘIT, Scott Barry Kaufman, PhD- Carolyn Gregoire, – Obsah knihy: Objasnění záhad kreativní mysli, /ISBN 978-80-8182-066-3/ Citadella 2015/.

24/ ILUZE PAMĚTI, /Julia Shaw/2016/ISBN 978-80-7432-793-3/Falešné vzpomínky a proč jim věříme/.

25/ POŘIĎTE SI DRUHÝ MOZEK,/Tiago Forte/ISBN 978-80-7555-189-4/ Pamatovat si všechno, dosáhnout čehokoli,- digitální život/. Jan Mervil publishing.

26/ SÍLA PŘÍBĚHU /Michael Margolis/ISBN 978-80-7413-423-4, A cokoli nemožné už v nevyhnutelné./Zoner Press/.

27/ JAK VLÁDNOU SVĚTU – 22 tajných nástrojů globální moci /Pedro Baňos 2017/ Editorial Planeta,- ISBN 978-80-87525-71-5.

28/ PARADOX MOCI – Jak získáváme a ztrácíme vliv / Dacher Keltner – 2016/ ISBN: 978-80-7390-372-5, Europrint.

29/ VZPOUZEJÍCÍ SE A INTEGRUJÍCÍ MYSL/Roger Martin/ISBN 978-80-7349-497-1 Pragma 2016.

30/ BLÁZNIVÝ GÉNIUS/Randy Gage/Manifest pro podnikatele, Riziko-nová jistota, ISBN: 978-80-8182-039-7, CITADELLA.

31/ BLÁZINEC V SILICON VALLEY -/Antonio García Martínez/- Naše budoucnost- ISBN 978-80-265-0581-5, BizBooks.

32/ PROBUĎTE SVOU SPÍCÍ SÍLU – /Anthony ROBBINS/ – Jednoduchý návod, jak dokonale ovládat své finance, emoce i zdraví. ISBN 978-80-7633-076-4, ALPRESS.

33/ SPOLUPRACUJME – /Barbara Annis a John Gray/ New York 2013 – 8 důvodů, proč si muži se ženami nerozumí v práci. ISBN 978-80-7252-714-4, PALGRAVE MACMILLAN.

34/ FAKTOMLUVA – FACTFULNESS – /Hans Rosling/ Deset důvodů proč se mýlíte. ISBN 978-80-7555-056-9, Jan Melvil Publishing, 2018.

35/ POTŘEBUJETE VÍC PENĚZ – /Matt Manero/ Vyřešte finanční problémy provždy. /ISBN 978-80-7549-918-9, Penguin Publishing Group LLC. /PRAGMA/.

36/ TYPOLOGIE VOLŮ – /Hana Kašáková/ – Výběr z mužských exemplářů od A do Z /Gender inteligence/ ISBN 978-80-264-2786-5, ALBATROS MEDIA, C-PRESS.

37/ NA VRCHOLU – /Brad Stulberg a SteveMagness/ New York 2017 – Nová věda úspěchu, nejlepší výsledky. ISBN 978-80-271-2230-1, GRADA.

38/ NEJLEPŠÍ PŘESVĚDČOVACÍ TECHNIKY – /Henrik Fexeus/ Jak získat druhé na svou stranu. Stockholm 2017, ISBN 978-80-271-0306-5, GRADA.

39/ SUPERGENY – /Deepak Chopra, Rudolph E. Tanzi/ Využijte sílu DNA. Londýn, 2015, ISBN 978-80-7306-843-1, BETA 2016.

40/ BIBLE VÍTĚZŮ – /Alastair Campbell/ Vyhrát znamená všechno, Londýn, 2016, ISBN 978-80-247-5641-7, GRADA.

41/ JAK DRAHÉ JE ZDARMA – / Dan Ariely/ Iracionální faktory v ekonomice 2008, špatná rozhodnutí chytrých lidí. ISBN 978-80-7252-239-2, PRÁH.

42/ ÚVOD DO TEORIE BEZPEČNOSTI – /Petr Sak/ Nekonvenčně přítomnost plus budoucnost. ISBN978-80-7229-652-1, Petrklíč.

43/ OD VIZE K ZISKU – /Tomáš Lukavec/ Nápad v ziskové podnikání. Bohatství- zákony. ISBN 978-80-907677-1-3, Bestseller 2019.

44/ BOD ZLOMU – /Malcolm Gladwell/ – O malých příčinách s velkými následky. ISBN 978-80-265-0404-7, Albatros Media 2015.

45/ MOTIVAČNÍ LŽI – /Steffen Kirchner/ Proč pozitivní mysl nefunguje. Ne pasti zaručených rad. ISBN 978-80-7462-983-9, JOTA 2016.

46/ UTOPIE PRO REALISTY – /Rutger Bregman/ +Základní nepodmíněný příjem. ISBN 798-80-242-5915-4, Universum 2017.

47/ VĚDOMÍ NALÉHAVOSTI ZMĚNY – /John P. Kotter/ – První nejdůležitější krok. ISBN 978-80-7261-193-5, Harward 2009.

48/ WARREN BUFFETT HOVOŘÍ – /Janet Lowe/ Největší světový investor, důvtip. ISBN 978-80-266-0009-1, Albatros Media 2012.

49/ SÍLA SPRÁVNÉHO OKAMŽIKU – /Michael Breus/ Poznejte svůj CHRONOTYP. ISBN 978-80-265- 0653-9, Albatros Media 2017.

50/ FREAKONOMIE – SKRYTÁ EKONOMIE VŠEHO – BESTSELLER FREAKONOMICS Stephen D. Levitt, Stephen J. Dubner, ISBN 978-80-265-0415-3, Albatros 2015.

XX/ BÝT TAK STROJEM – /Mark O’Connell/ New York 2018 – Umělá inteligence, hackeři ad. ISBN 978-80-7252-789-2, Rich Gilligan.- Výběr plus Motto naší doby: „Svět ovládají kooperace, které redukují životy lidí na data, která se pak dají dále zredukovat na zisk. Jejich pachtování s vládami je hlavní skrytý narativ naší doby.“ XX/ NOVÝ VÍTR – /Satya Nadella, šéf Microsoftu/+AI umělá inteligence, změny. /Bill Gates, Steve Ballmer/ ISBN 978-80-7390-982-6, USA 2017, Dobrovský 2020.

JDE O TRVALÝ VEŘEJNÝ ZÁJEM, Otevřenou X Agendu utajovaných skutečností. Je víc než dost starostí, když je člověk sám na podstatné informace. AI už hledá, vyhodnocuje reference. Svět je více divadlo, lidé více herci. Nikdo nechce, žití v bídě, láska prchá za penězi. Vždy i lepší reference znamenají lepší šance. AI tady znamená zdroje lepších kontaktů, konexí, každému kdo má větší zájem i snahu.

TEORIE CHAOSU zde predikuje i pády domina, kostek „jakoby jistot“ včetně fakt tichých společenství sociálních sítí. Je tu výběr, padesáti autorizovaných zdrojů tezí z celkových více než osmi set relevantních i v dnešní behaviorální ekonomii. Více než potřebné je, vyhýbat se pastem, klamem reklam slibované bezpečnosti. O tom rozhodovaly, rozhodují a také rozhodovat budou, utajované skutečnosti. Logicky, jde vždycky o to, kdo či co, je čím jak ziskem, nebo ztrátou, větší škodou. Informace především! Rozhodují výsledky! Je nutné si vybírati optimální vzory.

AI – IHNED je výběr i FUTUROLOGIE, oblastí vědeckých výzkumů zabývajících se perspektivami zejména společenských procesů. NÁHODY NEEXISTUJÍ, vždy jsou už ovlivnitelné, souvislosti okolností. Za vším je vždy něco nebo někdo. Všechno má svůj původ a důvod. Nikdy, když je tzv. náhod mnoho, nejde jenom o náhody. Stačí dál, fakta lépe chápat i souvislostmi okolností utajovaných skutečností. Více všeho je nutné vidět FUTUROLOGICKY. Informace jsou vždy především. Je nutné hledat INFO ihned, systematicky. Hledané Nutné Informace, HELP NET INFORM.

P.S. =

TIME IS MONEY, MONEY IS LIFE. A jsme oběti pasti, kterou nechceme. Jde o to, kdo na co má, o schopnosti a možnosti i v daném světě multikulturní politické ekonomie. Pokud chcete a máte na to, je obhajitelné skoro cokoli i souvislostmi okolností včetně behaviorální ekonomie, případně psychometrikou, tedy také i určováním vlastností lidí podle toho co jim náleží. Pozdě už dávno bylo, neřešte tedy co bylo, ale co je nyní ziskem, ztrátou, co a jak, pak bude dál. FOX MIX: Uvědom si, co světu jsi. V podstatě jsou vztahy i pracovní tahy, aktuální ziskové možnosti kontaktní typologie. Nutná je flexibilita. Hni beze ztrát zisky, vždycky ekonomicky, logicky, pragmaticky. Získat lze i vše nutné už takticky psychicky FAKTOMLUVOU. Je omluva, ale i neřízené riziko. Vzor KLAM REKLAM, či OMYL OBAV, bývá častější. Jde o to, pro koho kdo, co, kdy je EXTRA LIGA. /RAY FOX/