AI plus


AI plus – už umí ve svém formátu, každé poptávce, vybrat i zdarma, tu nejlepší nabídku strojovým učením, robotickým způsobem zcela nejpřesněji. Dál IHNED se dozvíte, jak je to i možné. Analyzuje vlastnosti prostředí– a umí do prostředí zasahovat, dle zadání mění ve Váš prospěch, také souvislosti okolnostíToto je unikát WORD PRESS formát pro všechny typy mobilů a operačních systémů.

______________________________________________________________________________________

AI plus umí sloužit, být ve službě, plnit úkol, pracovat, vykonávat víc funkcí a dál se chovat i obslužně. Ihned zvyšuje povědomí, o firmě, službě či produktu. ZISK nejlepších kontaktů zde zajistí i lepší informatika. Takto silná doména, má vždy pro přítomnost na internetu zásadní význam také i svojí věcnou přitažlivostí, pro každou oblast činnosti. Překračuje v oblasti všech služeb návyk hranic možností.

1/ Nástroje pro zpracování přirozeného jazyka /NLP/: I pomocí algoritmů NLP lze analyzovat formulovaný dotaz a porozumět jeho významu – a lze identifikovat klíčová slova a koncepty, které mohou nějak odkazovat, přímo na potřeby klienta.

2/ Strojové učení a personalizace: Už na základě historických dat, o poptávkách a nabídkách, lze vytvořit modely strojového učení, které se pak naučí preferencím a chování klientů v různých oborech. I personalizaci nabídek, pro každého klienta.

3/ Vyhledávání a filtrování dat: Lze prohledávat rozsáhlé databáze nabídek neb poptávek a filtrovat je na základě kritérií, uvedených v dotazu. To může zahrnovat také požadované parametry, jako cena, lokalita, typ služby nebo produktu a další.

4/ Sémantické vyhledávání: Místo jednoduchého klíčového vyhledávání, lze užít sémantické vyhledávání k nalezení relevantních nabídek které mohou být spojeny s podobnými koncepty nebo termíny jako uvedené v daném zadání nebo dotazu.

5/ Analýza sentimentu a zpětná vazba: Lze už také analyzovat sentiment kolem určitých nabídek a poskytnout zpětnou vazbu ohledně toho, jak jsou tyto nabídky vnímány klienty v různých oborech. Jsou to široké možnosti, u využití informatiky.

6/ Automatické generování nabídek: Na základě nalezených dat a analýz už lze dokonce automaticky generovat nabídky, odpovídající poptávce klienta. Takovéto nabídky mohou být následně upraveny lidmi, aby byly individuálně přizpůsobeny.

TATO SLUŽBA obecně prospěšná je mocným nástrojem, při hledání konkrétních možností, pro různé obory klientů. Automatizovaný proces vyhledávání, ale také i filtrování včetně personalizace, vede dále, až k neuvěřitelně efektivnímu využívání možností internetu. Každý už mívá nevyužitou, část svého portfolia. ZDARMA lze, využít možnosti AI plus. Ale POZOR umělá inteligence umí ohýbat i realitu, také souvislosti okolností. Nestaví na dojmu je vždycky řešením každého problému! Pseudonymem, bez uvedení firmy, jména, dat nebo adres, i unikátním formátem.

Logicky nemáte čas na ověření všeho, pokud chcete všeho víc i rychle. A to platí vždy nejvíc pro informační zdroje. Příčinou toho stavu jsou mnozí činností nebo nečinností na konkrétním místě bez více informací, bez ověření zdroje a také bez odborných referencí, které hned z netu vybere už jen ARTIFICIAL INTELLIGENCE. Inflací nic nejde dále, bez investic času, zdraví nebo peněz anebo víc větších rizik.

Co bylo, to skončilo i možnostmi v čase dnešních rychlých minut. Vliv času je už rychlejší, než většina plánů lidí. Jistější je, komu je víc dáno dobrat se utajených příčin daných věcí. Dnes není nikdo, kdo by někdy, také nějak nelhal. Kontaktní typologie +AI, vždy umí ihned víc než ti ostatní, najít skryté vazby dění. Přesto vše, nemůže určit, vždycky všechno přesně i kvůli stále proměnným souvislostem okolností. To berte vždy do úvahy! Za to máte odborné reference v řádu vteřin dohledané AI v celé síti podle vašeho zadání zcela anonymně a úplně zdarma.

POTŘEBUJETE PROSTŘEDKY! Nejen finanční, ale hlavně informační! Je nutné chápat rychlé změny. Není v silách jedinců, na vše vždy víc myslet. Stačí ale vědět, kde jak, co kdy, s AI hledat. Informace, jak kde která situace, koho a kdy ovlivní. SOUVISLOSTI OKOLNOSTÍ jsou zatím stojící kostky domina. LOGICKY MOŽNÉ je už více zřejmé. Jedinou jistotou je nejistota nebo platební schopnost kdykoli.

SÉMIOTICKY už nutno zjistit včas vlastnosti užitých znaků a znakových soustav přirozených i formalizovaných jazyků, které mají dál, svůj vlastní význam a vliv způsobem využití. Kdekdo má své dobré vize ale chybí mu peníze. Každý je buď více rétor, nebo je víc písmák. Podle toho je platforma, východisko, soubor zásad, báze. Ale i když máte všeho hodně, je chyba, omyl, si myslet, že už máte dost.

ZDE JSOU ZPŮSOBY, systémy, zásady, jak udělat z cizí snahy vaše lepší tahy. Jakými testy rozpoznat vždy varovné signály. Kdy souvislost okolností, je už vaše příležitost. Kdy už nejde o logiku, ale falešná data, demagogie, manipulace za účelem zisku, mediální masáže, klam reklam pro zisk vlivu a moci na trhu pozic. SPRAVEDLNOST JE PAK ILUZE, času nemá nikdo tolik, kolik si ho namlouvá.

KLAM OBAV JE BYZNYS STRACHU. Ale to INFO mění. Rada je zde i FOX MIX a nejlepší zdroje programu. Jde o to, jaké priority, musí počkat a které, zde mají i přednost, před ostatními. Většina opakuje stále stejné chyby, učí se pouze jen na svých chybách. Aktuální informace, ovlivní řízení rizik utajované skutečnosti. Vše je i znamení, nebo více informace. Jde o to, co jak komu lze či nelze vysvětlit.

KDO NÁM LŽE, nezaslouží si, od nás slyšet pravdu. Je nutné získat i prostředky, jinak vize ustrne. Život je změna, každému dle jeho zásluh. I krize a inflace, jsou šance na trhu zisků. Pro úspěch lepší je, společná filozofie, SERVE – INFO – AI. Jde o to, kdo má větší snahu o větší zlepšení. S kým se kdo dá dohromady, dle toho dopadne. Nutno získat prostředky, jinak vize ustrne. Zde je INFO i zásady.

I přes velký, enormní zájem, se už snažíme vyhovět všem podle INFO správným zadání. V prohlížení webu je 25% na PC, ale 75% na mobilech. Zde formátem už vyhovíme všem typům mobilů i jejich operačních systémů a to snadno a rychle.